
Veelgestelde vragen
Kom je er niet uit? Bekijk de veel gestelde vragen op onze klantenservice pagina of neem contact op.
Verzenden en bezorgen
Verzending in Nederland
De verzendkosten voor een bestelling binnen Nederland zijn:
- €4,95 voor een brievenbuspakketje, levertijd is 2-5 werkdagen
- €6,95 voor een pakket, levertijd is 1-2 werkdagen
Bij bestellingen vanaf €75,- in Nederland rekenen wij geen verzendkosten, de verzending is dan gratis.
De verzendkosten van de verschillende verzendmethodes zijn:
- Brievenbuspakket Nederland: € 4,95
- Pakket Nederland: € 6,95
Bij bestellingen vanaf €75,- in Nederland rekenen we geen verzendkosten, de verzending is dan gratis.
Als je een bestelling voor 17:30 plaatst, verzenden we de bestelling vaak dezelfde dag nog! De producten moeten dan natuurlijk wel voorradig zijn. Al onze bestellingen worden verzonden via MyParcel en geleverd door PostNL of DHL. Vervolgens is het afhankelijk van de gekozen verzendmethode en de bezorgdienst hoe snel jouw pakket bezorgd wordt. Bij een pakket is dit meestal 1-2 werkdagen en bij een brievenbuspakket 2-5 werkdagen.
De bestellingen die als pakket verzonden worden hebben dus over het algemeen een snellere levertijd dan pakketten die als brievenbuspakket verzonden worden.
Je ontvangt een bevestigingsemail zodra de bestelling geplaatst is. De factuur van de bestelling is als bijlage toegevoegd. Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je hier een bevestiging van. In deze bevestiging staat ook de track en trace-code zodat je jouw bestelling kunt volgen!
Het is niet mogelijk om de bestelling te wijzigen zodra deze geplaatst is. Het is eventueel wel mogelijk om de bestelling te annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Neem hiervoor contact op via info@diluna.nl.
Bij een bestelling kun je kiezen of het pakket door PostNL of DHL bezorgd wordt.
Ja dit is geen probleem. Je kunt een apart verzendadres en factuuradres opgeven bij het afronden van een bestelling.
Je kunt het afleveradres wijzigen zolang de bestelling nog niet verzonden is. Neem hiervoor contact op via info@diluna.nl.
Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je hier een bevestiging van. In deze bevestiging staat ook de track en tracecode van jouw bestelling, hiermee is het mogelijk om de bestelling te volgen.Het kan zijn dat er nog niet meteen informatie beschikbaar is. De informatie wordt meestal ‘s avonds voor het eerst zichtbaar.
Als er wijzigingen zijn in de bezorging van jouw bestelling wordt dit door PostNL aangepast. Heeft jouw bestelling vertraging? Meestal wordt deze de eerstvolgende werkdag alsnog bezorgd.
Dat is erg vervelend en natuurlijk niet de bedoeling! Neem hierover contact met ons op via info@diluna.nl.
Betalen
Je kunt kiezen uit de onderstaande betaalmethodes:
- iDeal
Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.
- MasterCard
Met MasterCard kun je gemakkelijk via je creditcard betalen.
- PayPal
Indien je een PayPal account hebt kun je inloggen en snel en veilig betalen via PayPal.
- Klarna achteraf betalen
Met Klarna kun je ervoor kiezen om jouw bestelling achteraf na 14 dagen te betalen.
Ja, dit is mogelijk. Kies hiervoor Klarna als betaalmethode.
De genoemde prijzen zijn altijd inclusief 21% BTW.
Ruilen en retourneren
Toch niet helemaal tevreden over een product? Dan is het mogelijk om het product retour te sturen.
Het is mogelijk om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour aan te melden. Hierna heb je nogmaals 14 dagen om je product naar ons terug te sturen. Als je de gehele bestelling retour stuurt krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Bij gedeeltelijke retournering crediteren wij het bedrag van de geretourneerde artikelen. De kosten om de bestelling retour te sturen zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn €6,95.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@diluna.nl. Nadat we jouw retouraanmelding ontvangen hebben zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Als een artikel buiten de gestelde retourtermijn toch retour gestuurd wordt, zal het betaalde bedrag niet teruggestort worden en het artikel niet teruggestuurd zonder dat opnieuw verzendkosten zijn voldaan.
Wij hanteren een bedenktermijn van 14 dagen. Dit is dus de termijn dat je de artikelen retour kunt sturen als je niet tevreden bent over het product dat je ontvangen hebt. De termijn gaat in op de dag dat het pakketje door jou of namens jou in ontvangst is genomen.
Om je retour aan te melden kun je een e-mail sturen naar info@diluna.nl. Wij sturen je dan een e-mail met een retourlabel met track en trace-code en verdere retourinstructies. Zonder track en trace-code kan er geen onderzoek worden opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track en trace-code een vereiste is om een onderzoek in werking te zetten, wanneer deze ontbreekt is dit dus niet mogelijk.
Voor het retourneren van pakketjes betaal je slechts de verzendkosten om het pakketje naar ons retour te sturen, dit is €6,95.
Nadat je jouw retour aangemeld hebt betalen we je binnen 14 dagen terug, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je ontvangt altijd van ons een bevestigingsemail zodra we jouw retour verwerkt hebben.
Het is helaas niet mogelijk om artikelen om te ruilen. Wil je toch een ander artikel ontvangen? Plaats dan een nieuwe order.