Menu
EUR

Veelgestelde vragen

Kom je er niet uit? Bekijk de veel gestelde vragen op onze klantenservice pagina of neem contact op.
Snel antwoord op je vraag
Whatsapp
+31 6 831 92 750

Neem contact op

Contactgegevens

+31 6 83192750
KVK nummer: 83203044
btw-nummer: NL003791808B50
Di Luna - edelstenen en sieraden Konijnenberg 98 - 8519
4825BE Breda

Veelgestelde vragen

Verzenden en bezorgen
Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Verzending in Nederland

De verzendkosten voor een bestelling binnen Nederland zijn €6,95.

Bij bestellingen vanaf €80,- in Nederland rekenen wij geen verzendkosten, de verzending is dan gratis.

Verzending naar België

We versturen ook bestellingen naar België als pakket met track- en tracecode. De verzendkosten zijn €9,95.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de verschillende verzendmethodes zijn:
 
- Pakket met track- en trace-code Nederland: 6,95
 
- Pakket met track- en trace-code België: € 9,95
 
Bij bestellingen vanaf €80,- in Nederland rekenen we geen verzendkosten, de verzending is dan gratis.
Wat is jullie levertijd?

Op werkdagen worden bestellingen die voor 16:00 uur geplaatst worden dezelfde dag nog verzonden. De producten moeten dan wel voorradig zijn. Vervolgens is het afhankelijk van de bezorgdienst hoe snel jouw pakket bezorgd wordt. Meestal is dit 1 tot 2 werkdagen. 

Wat is de status van mijn bestelling?
Je ontvangt een bevestigingsemail zodra de bestelling geplaatst is. De factuur van de bestelling is als bijlage toegevoegd. Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je hier een bevestiging van. In deze bevestiging staat ook de track en tracecode zodat je jouw bestelling kunt volgen!
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Het is niet mogelijk om de bestelling te wijzigen zodra deze geplaatst is. Het is eventueel wel mogelijk om de bestelling te annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Neem hiervoor contact op via [email protected].

Door welke bezorgdienst wordt mijn pakket geleverd?

Bij een bestelling kun je kiezen of het pakket door PostNL of DHL bezorgd wordt.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?

Ja dit is geen probleem. Je kunt een apart verzendadres en factuuradres opgeven bij het afronden van een bestelling.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen als ik de bestelling al geplaatst heb?

Je kunt het afleveradres wijzigen zolang de bestelling nog niet verzonden is. Neem hiervoor contact op via [email protected].  

Hoe kan ik de bezorging van mijn pakket volgen?
Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je hier een bevestiging van. In deze bevestiging staat ook de track en tracecode van jouw bestelling, hiermee is het mogelijk om de bestelling te volgen.
 
Het kan zijn dat er nog niet meteen informatie beschikbaar is. De informatie wordt meestal ‘s avonds voor het eerst zichtbaar. 
 
Wat moet ik doen als het pakket niet geleverd is?
Als er wijzigingen zijn in de bezorging van jouw bestelling wordt dit door PostNL aangepast. 
 
Heeft jouw bestelling vertraging? Meestal wordt deze de eerstvolgende werkdag alsnog bezorgd. 
 
Mijn bestelling is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?

Dat is erg vervelend en natuurlijk niet de bedoeling! Als je een account bij Di Luna hebt kun je een ticket aanmaken via my account. Je kunt ook altijd contact opnemen via [email protected]

Ruilen en retourneren
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?

Toch niet helemaal tevreden over een product? Dan is het mogelijk om het product retour te sturen.

Het is mogelijk om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour aan te melden. Hierna heb je nogmaals 14 dagen om je product naar ons terug te sturen. Als je de gehele bestelling retour stuurt krijg je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Bij gedeeltelijke retournering crediteren wij het bedrag van de geretourneerde artikelen. De kosten om de bestelling retour te sturen zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn €6,95. 

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Nadat we jouw retouraanmelding ontvangen hebben zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Als een artikel buiten de gestelde retourtermijn toch retour gestuurd wordt, zal het betaalde bedrag niet teruggestort worden en het artikel niet teruggestuurd zonder dat opnieuw verzendkosten zijn voldaan.

Wat is jullie retourtermijn?
Wij hanteren een bedenktermijn van 14 dagen. Dit is dus de termijn dat je de artikelen retour kunt sturen als je niet tevreden bent over het product dat je ontvangen hebt. 
 
De termijn gaat in op de dag dat het pakketje door jou of namens jou in ontvangst is genomen. 
 
Hoe kan ik een retour aanmelden?
Om je retour aan te melden kun je een e-mail sturen naar [email protected]. Wij sturen je dan een e-mail met een retourlabel met track en trace-code en verdere retourinstructies. 
 
Zonder track en trace-code kan er geen onderzoek worden opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track en trace-code een vereiste is om een onderzoek in werking te zetten, wanneer deze ontbreekt is dit dus niet mogelijk.
Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

Voor het retourneren van pakketjes betaal je slechts de verzendkosten om het pakketje naar ons retour te sturen, dit is €6,95.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Nadat je jouw retour aangemeld hebt betalen we je binnen 14 dagen terug, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je ontvangt altijd van ons een bevestigingsemail zodra we jouw retour verwerkt hebben. 

Kan ik een artikel omruilen?

Het is helaas niet mogelijk om artikelen om te ruilen. Wil je toch een ander artikel ontvangen? Plaats dan een nieuwe order.

Betalen
Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Je kunt kiezen uit de onderstaande betaalmethodes.

- iDeal (gratis)

Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.

MasterCard

Met MasterCard kun je gemakkelijk via je creditcard betalen.

Klarna achteraf betalen

Met Klarna kun je ervoor kiezen om jouw bestelling achteraf na maximaal 30 dagen te betalen. Je ontvangt de factuur voor de bestelling van Klarna. 

- Bancontact (gratis)

De Belgische klanten kunnen met Bancontact de bestelling veilig online betalen.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, dit is mogelijk. Kies hiervoor Klarna als betaalmethode.

Zijn de genoemde bedragen op de webshop inclusief- of exclusief BTW?

De genoemde prijzen zijn altijd inclusief 21% BTW.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €80,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan jouw winkelwagen!
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »