Verzenden en bezorgen
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
VERZENDING IN NEDERLAND
Beschikbare verzendmethodes:
- Bestellingen tot €24,99: als brievenbuspakketje (€4,95).
- Bestellingen boven €25: als pakket (€6,95).
Voor bestellingen tot €24,99 kun je ervoor kiezen om jouw bestelling als brievenbuspakketje te versturen. De verzendkosten zijn dan €4,95.
Bij bestellingen boven de €25,- versturen wij jouw bestelling als pakket. De verzendkosten zijn €6,95.
Bij bestellingen vanaf €80,- in Nederland rekenen wij geen verzendkosten, de verzending is dan gratis.
VERZENDING NAAR BELGIË
We versturen ook bestellingen naar België als pakket met track- en tracecode. De verzendkosten zijn hierbij €11,25.
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de verschillende verzendmethodes zijn:
- Brievenbuspakket met track en trace-code Nederland: € 4,95
- Pakket met track- en trace-code Nederland: 6,95
- Pakket met track- en trace-code België: € 11,25
Bij bestellingen vanaf €80,- in Nederland rekenen we geen verzendkosten, de verzending is dan gratis.
Wat is jullie levertijd?
Op werkdagen worden bestellingen die voor 16:00 uur geplaatst worden dezelfde dag nog verzonden. De producten moeten dan wel voorradig zijn. Vervolgens is het afhankelijk van de bezorgdienst hoe snel jouw pakket bezorgd wordt. Meestal is dit 1 tot 2 werkdagen.
Wat is de status van mijn bestelling?
Je ontvangt een bevestigingsemail zodra de bestelling geplaatst is. De factuur van de bestelling is als bijlage toegevoegd.
Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je hier een bevestiging van. Als jouw bestelling als brievenbuspakketje verzonden wordt ontvang je dan ook de track en trace-code.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Het is niet mogelijk om de bestelling te wijzigen zodra deze geplaatst is. Het is eventueel wel mogelijk om de bestelling te annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Neem hiervoor contact op via [email protected].
Door welke bezorgdienst wordt mijn pakket geleverd?
Bij een bestelling kun je kiezen of het pakket door PostNL of DHL bezorgd wordt.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?
Ja dit is geen probleem. Je kunt een apart verzendadres en factuuradres opgeven bij het afronden van een bestelling.
Kan ik het afleveradres nog wijzigen als ik de bestelling al geplaatst heb?
Je kunt het afleveradres wijzigen zolang de bestelling nog niet verzonden is. Neem hiervoor contact op via [email protected].
Hoe kan ik de bezorging van mijn pakket volgen?
Als je gekozen hebt om jouw bestelling met track en trace-code te laten versturen, ontvang je een e-mail met de track en trace-code zodra jouw bestelling verzonden is. Hiermee is het mogelijk om jouw bestelling te volgen. Het kan zijn dat er nog niet meteen informatie beschikbaar is. De informatie wordt meestal ‘s avonds voor het eerst zichtbaar.
Als een bestelling als brievenbuspost verzonden is ontvang je een bevestiging dat jouw pakket verzonden is, het is niet mogelijk om het pakket te volgen.
Wat moet ik doen als het pakket niet geleverd is?
Als er wijzigingen zijn in de bezorging van jouw bestelling wordt dit door PostNL aangepast.
Heeft jouw bestelling vertraging? Meestal wordt deze de eerstvolgende werkdag alsnog bezorgd.
Mijn bestelling is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?
Dat is erg vervelend en natuurlijk niet de bedoeling! Als je een account bij Di Luna hebt kun je een ticket aanmaken via my account. Je kunt ook altijd contact opnemen via [email protected].